2 april 2007

först måååste jag bara säga att jag älskar nicolina grymt mycket, så att alla vet det .. (a) 

image2
tvillingsjäl' 


jag hade en mysig söndag, va hos bästis och åt tårta (a) o firade henne och hennes syskon... :) trevligt trevligt. sen blev det till att plugga, inte riktigt lika mysigt, menmen.

Idag hade jag jääättelång sovmorron, till typ halv ett, såå skönt :) sen var det typ No, So och svenska.. helt okej, men oförbrett test på svenskan, inte kul.. ^^
var och handlade nya skor hos nicos mamma idag oxå, väldigt söta. men det visade sig att milla hade likadana, och inte nog med det, vi hade likadana jackor oxå x)

sen blev det till att kuta till nico för att åka till ku, blev en väldigt kort promenad, men vi hann ändå med att prata litegrann, mysmys. var nästan inga där :O men mina underbara var ju där iallafall, nico, felix, stefan och milla :D vi bara var, spelade lite pingis (med mina och nicos regler :D) o bara satt o hade det mysigt.. men vi saknade allt sara och chrisse ;/ 

imorrn har vi bara två lektioner, skönt skönt :) engelska och idrott, hoppas inte att jag behöver göra muntliga nationella i engelska imorrn.. usch, verkar lite jobbigt. måste kanske göra den skriftliga oxå, har ju missat den.

men sen blir det iallefall fross med nico och erika :) det blir alldeles säkert väldigt trevligt. åh, ni är otroligt speciella för mig <3 lämna mig aldrig :$ tih..

pusss
victoria

Kommentarer
Postat av: nicolina

tänk inte ens tanken att lämna mig :o för vad är vi utan oss ? vad är jag utan dig ? INGENTING LIXOM !
jag älskar dig, tvillingsjäl i evigheternas evigheter..

2007-04-03 @ 20:07:39
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0