22 april 2007

ojojoj, nu har jag inte skrivit på huuur länge som helst :O
har helt enkelt inte hunnit, men nu så.. (:
har haft massa plugg ;/ menmen,

börjar med fredagen.
erika kom förbi mig som vanligt och vi promenerade iväg till skolan, lika mysigt som vanligt.
hade musik första lektionen och fick tillbaka musikproven. och oj så dåligt det gick.
sen var det kemkunskap och jag och nico hade självklart glömt att det var redovisning så vi hade inte gjort klart våran. så det blev till att städa massa kök istället. inte kul alls, massa äckligt var det. sen redovisade alla andra och vi smakade på deras mat.

jag och nico kom på att vi inte orkade sitta kvar i skolan på våran 2 timmar långa rast, så vi åkte till vällingby och åt lunch iställey, mys mys mys.
sen hann vi titta litegrann på hm oxå och vi hittade ett linne som vi var tvuuugna att ha, så det blev att vi köpte det och sen skyndade tillbaka till skolan för att ha slöjd. när vi kom tillbaka till skolan stog läraren och typ väntade på oss i dörren och skällde lite för att vi var försenade.
på slöjden blev aaallt fel. symaskinen funkade inte, och alla undrade hur jag alltid lyckades ta den som inte funkar, det undrar jag med :S
men det blev väl lite gjort iallefall.

vi tyckte inte att vi hade hunnit kolla klart i vällingby så vi åkte dit igen.
det blev raka vägen tillbaka till hm efter som att vi inte hunnit prova allt som vi ville x) hittade två par shorts och en kjol, men är lite osäker på kjolen.
nico hittade ett par as söta trosor, som hon självklart var tvungen att köpa :) coh ett linne och en kofta, fint fint.
sen fikade vi lite och åkte hem.
åt middag och sen skyndade vi iväg till brommaplan och träffade chrisse <3 tog bussen till sånga och mötte milla där (:
köpte godis och hyrde två filmer. the grudge 2 och little miss sunshine. sen sprang vi till bussen och åkte hem till mills.
hade det mysigt med massa skratt. ni betyder grymt mycket.

lördagen blev det stan med syster och mor, kollade runt lite och köpte en parfym.
sen var jag jääättetrött hela kvällen och mamma sa att det såg ut som att jag hade feber, så blev bara att jag låg hemma och kolla på tv typ, halvtråkigt, menmen

sen idag åkte jag iväg till sabina för att göra ett engelska arbete. vi blev till och med klara (:

nu ska jag försöka skriva lite franska,
pusss, victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0