27 april 2007

jättelänge sen jag skrev, igen...
aja, ska berätta lite kort hur den här veckan har varit.

måndagen kommer jag typ inte ihåg, skulle ha franska redovisning, men var inte klara med den så det gjorde vi inte. sen åkte jag med bästis för att köpa jeans, väldans fina (:

tisdagen skulle vi haft engelska redovisning, men vi hann inte. sen hade vi gympa men jag orkade inte.. sa att jag inte skulle vara med och gick och satte mig i skogen med ronja istället. vi var jätte sura på typ allt och satt där och surade lite, fast vi skrattade lite oxå.

onsdagen var typ tråkig, hade step-test på gympan, seeegt.

torsdagen blev det både engelska och franska redovisning och massa glosor som jag hade glömt att plugga på, suuuck.

idag hade vi nationella i matte :| gick ganska dåligt. dom första frågorna var ganska lätta men sen blev det på tok för svårt för min del :O
hemkunskap. jag och nico pico lagade tacos till alla, berättade lite om mexico o sen åt alla.  det blev faktiskt gott (: med lite hjälp.. :P
sen blev det filmmys med sabina och ida. djävulen bär prada.

imorn måste jag städa massa massa massa och det är sååå tråkigt.

pusss, victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0