4 april 2007

okej, sjuukt tråkig dag, eller ganska iallafall. Erika kom till mig som vanligt och vi promenerade iväg till skolan. det va ju trevligt såklart (a)  hade läxförhör och labbrapport på No:n, båda gick säämst. läste också upp min sjukt dåliga text på svenskan. pinsamt värre. matten var oxå tråkig, ligger jättemassa efter :/ sen var det idrott med volleyboll. lite kul faktiskt, förutom att jag typ är rädd för bollen.. Nico och Erika var iallefall sötast heeela dagen. en massa kramar och lite dans med er är liksom väldigt trevligt :) (vi borde få mvg i idrott nu). 

sen gick jag hem tillsammans med erika och johanna. erika kom fram till att hon inte var riktigt frisk, jag håller nästan med där. men jag tycker om henne iallafall :D 

Sen blev det till att hjälpa mamma med maten.. rev bara en morot typ, men iallafall (a). sen harjag läst engelskaboken huuur länge som helst. den är så sjukt tråkig, och jag fattar typ ingenting. blää. den ska vara klar imorrn och jag har massa massa kvar. men det braiga är att det bara är en dag kvar i skolan nu :D skönt skönt. :)

ska strax iväg med sabina på dansen, det är alltid roligt.. :) tyvärr så är sara förkyld, så hon ska inte med. och då kommer jag sakna henne ;/

och det är inte lika varmt ute längre, det ska ju vara vår :O vårvårvår.

pusss, victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0