5 april 2007

lov lov lov :D  iiih, va skönt.. :)
och jag har kommit fram till att jag kommer sakna nico och erika väldans mycket när dom inte är hemma . saknar dom redan liksom.. ;/
sen så åker ju sabina snart också.. :/
men det braiga är att bästis kommer vara hemma heeela lovet :) planerar att sno henne någon dag! och nico och erika kommer ju hem om några dar :D

och sista dagen i skolan var typ tråkig. började med mentor, hade samtal med susanne och satt och pratade lite med erika och hedvig.  sen var det språk.. ganska tråkigt faktiskt.
mattelektion, vi fick typ testa ett nationellt prov,  svårt var det :O
engelskan var också trååkig, satt och läste massa.
svenska, helt okej.. skrev arbetsplaner och övade på lite svåra ord.

kom hem och bestämde mig för att städa, men det blev inte av. satt och halvsov framför teven istället. mys med syster.
sen följde jag med far och syster och köpte pizza och hyrde film. tih..

jag tycker att nicolina ska komma hem nu nu nu. bara av att se henne blir man liksom hur glad som helst :D
och att inte se henne på flera dagar är inte kul alls. sakna sakna sakna. tvillingsjäl'  alla underbara minnen med dig, åh.

ska nog försöka låna sanna någon dag också, alldeles för länge sen. saknar massa massa massa. barndomsvän. det bästa är att det har varit vi så länge jag kan minnas, och till och med längre än det. 16 år tillsammans. iih, vad jag älskar dig!





hoppas att alla får en bra påsk, tih :)
pusss, victoria

Kommentarer
Postat av: Sannis

Jag heter Sannis >=(

JAg älskar dig massor :)

2007-04-09 @ 17:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0