7 april 2007

påsk :)
jag hade verkligen en långtråkig långfredag ^^

var tvungen att städa en massa, vilket tog typ hela dagen. sen kollade jag på en halv film, den va ganska bra faktiskt :) och sen städade jag ännu meer.
men sen efter middan typ kom sara, vi hade det typ myyys. kollade på film och bara va.. somnade väldans tidigt, båda var typ helt trötta :O vet inte varför, men så va det.

var tvungen att vakna jättetidigt i morse. vi skulle följa med till ikea hade vi bestämt. o mamma ville åka jääättetidigt. väcktes vid typ 9 eller nått, sara var jättepigg och kom upp hur lätt som helst. fick tjata i typ en timme på mig, sen kom jag oxå upp (: gjorde oss ordning och åt lite.

sara köpte en jättefin tavla :) suuuperhärlig bild, man vill bara hoppa in o stanna där, typ..
köpte bara lite smågrejer, sen åt vi köttbullar o sen åkte vi hem.
bestämde mig för att rensa ur mitt rum. packade ner allt gammalt i en flyttlåda och skulle lyfta in den i garderoben.
då gick botten sönder och allt ramlade ut. suck.
så nu ligger typ allt på golvet, orkar inte lägga ner allt igen.

efter att jag varit sur en liten stund över den dåliga lådan kom mormor och gudfar :) åt påskmiddag och massa godis :)
gick ut en promenad med hunden, det va ganska kallt, men skönt ändå.

(jag saknar nicolina jättemycket.)


syster, kärlek.





pusss, victoria


Kommentarer
Postat av: Nicolina

(jag saknar victoria jätte mycket)

2007-04-08 @ 11:10:37
URL: http://nicolinaas.blogg.se
Postat av: Sara

Haha, vadå JÄTTETIDIGT? x)
Jobbigt med flyttkartonger,.. Men vi ska ju komma till er ikväll så jag kan hjälpa dej ;) Ja e ju rätt så ra på det där att städa ditt rum.. Taha, det har ju hänt förr, eller hur? ;)

Älskar dig bästis!
<3

Och jag saknar också Nicopico.. När du kommer hem kan väl vi 3 hitta på ngt? (a)

2007-04-08 @ 11:16:41
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: Sara

Hm, all text kom inte med.. -.-'
Under "Älskar dig bätis!" skulle det stå:
<3

Och jag saknar också Nicopico!
Vi kan väl hitta på ngt alla 3 när hon är hemma? (a)<3

2007-04-08 @ 11:18:00
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: Sara

Men? Nu syntes det inte igen? SUCK

2007-04-08 @ 11:18:19
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0