8 april 2007

fortfarande påsk.
igår kväll ville mamma att jag skulle kolla på en film med dom, typ strandvaskaren eller nått sånt, och usch vad obehaglig den var. iallafall vad jag tycker.. (a)
kunde näästan inte sova sen, men bara nästan.

har städat typ massor idag. men mitt rum är fortfarande jättestökigt. suck suck suck.
har  umgåtts med min syster också, trevligt faktiskt. vi kunde hålla sams nästan hela tiden. bråkade bara en gång, eller två kanske.
duschade och gjorde mig iordning. åt lite och bara tog det lungt.

sen kom vi på att vi var tvungna att köpa glass, så vi fick skynda oss iväg till vivo, eller vi som det nu heter. men det låter mycket bättre med vivo (a)

och nu ska vi ha gäster ^^ bästis kommer nog snart skulle jag tro :D hennes mamma och syster är redan här, och mormor också.. :) 

pusss, victoria

Kommentarer
Postat av: Sannis

Vi har släppt vo ochh blivit vi.. -.-'

VIVO!!

2007-04-09 @ 17:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0