andra advent

hejhallå (:
den här helgen har jag och mina otroligt söta vänner varit ute i skogen på brommag¨rden och haft ledarutbildning, eftersom att vi nördigt nog ska bli konfa ledare, men eftersom att dom underbara är med såär det kuul.. (:
vi har busat, sovit för lite, ätit bullar och kakor, sjungit mysiga sånger, kollat på idolfinalen, städat, lyssnat på musik, ätit mat, diskat, och jaa.. haft mys helt enkelt .

(mats och sören är mina städsnyggingar)

imorrn ska jag vara modell till min vän sören till hennes arbete i skolan, skojsigt
och sen ska jag klippa åsa, jag är ju trots allt snart frisör !
sen måste jag plugga oxå,har nästan lite ångest inför det ska ni veta gott folk .

sen har jag kommit på att jag saknar erika, eftersom att vi inte setts¨på några dagar, nossaknad !

jag är trötter och ska snart sova, pusss, victoria

Kommentarer
Postat av: millaa

och du är min städsnygging, snygging!

2007-12-10 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0