chill vecka!

Nedräkningen kan börja, två dagar kvar tills julavslutningen. Och det är jävligt chilliga dagar, idag slutade vi 11 och imorgon börjar vi typ halv tre och slutar fyra. Men eftersom jag är lite smått nördig och älskar att vara i skolan så ska jag gå på de sista lektionerna också. För sen kommer jag inte träffa mina favoriter på mer än två veckor<33 Ont det gör ont men det går men det gör ont en stund på natten men inget på daaan. Typ så känns det.

Snart ska jag träffa sabina på hennes skola (fast det vet hon inte än) eller i alla fall möta henne på thorildsplan och sen ska vi åka in till staden och möta victoria och shoppa julklappar. Problemet (?) är bara att jag inte har någon att köpa julklappar till, massa pengar men ingen att köpa till alltså. För jag ska köpa grejer när jag reser bort istället, typ. Till alla som vill ha något, till alla snygga&snälla människor och mormor och alla andra. Och pappa. Och alla.

Ja vad ska man säga? nu borde jag packa, men jag äter pepparkakor istället, och jag kommer inte få några roliga julklappar i år. bara pepparkakor och de fick vi i skolan idag och alla har tomteluva på sig förutom jag för min är för liten och jag är sämst på spanska och imorgon har vi sovmorgon!!

Imorgon är de final i bonde, fetttttt naaajjjsssssss

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0