dagen efter nobeldagen+spanskaprov imorgon

jag har inget kul att skriva, därför skriver jag inte. skit mycket i skolan nu, lucia snart, jobb. nånting sånt..

image220
vi ser ut som två feta skämt men det gör inget. För jag saknar den här tjejen så jävla mycket. så mycket att det inte går mer.

Och jag vill vara med i lucia tåget precis som förra året i nya elementar för det var så mysigt och vi sjöng så fint och alla ljus och lussebullar. Jag älskar julen, men julen är sorglig.
Och jag kommer inte klara mig utan snö i två veckor. Jag är sjuk.

Glad dagen efter nobeldagen

Kommentarer
Postat av: victoria

men blää vad jag saknar dig

2007-12-11 @ 21:59:47
URL: http://victooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0