dan före dopparedan !

aa, idag är det den 23 decmber, gud va tiden går fort, och gud vad jag är dålig på att blogga . förlåt erika

kan iallafall berätta att min älsklingsflicka erika just nu antagligen ligger på en strand och solar . och jag saknar henne :(

i fredags hade vi avslutning i skolan och fick choklad, mums !
efter det åkte vi inte till staden för att äta och fixa lite julklappar o sånt där, sen var det raka vägen hem som gällde och julstäda, sen bar det av till brommaplan och sen enda ut till chrisse långt ute på ekerö, det var mys iallafall, nico sara milla chrisse sara och therese.. :)

lördagen fick det oxå bli stan för att bli klar med det allra sista, sen på kvällen kom bästisen hit och vi och systeryster skulle baka pepparkakshus, det gick sönder.. jättemycket . så det blev inget peppatkakshus :o
vi gav upp och kollade på film istället, underbar och älskad av alla, men hallå.. det var ju inte alls så bra som folk säger, ganska seg faktiskt !
sen ville sebbis komma och leka med oss, och det fick han, sen kom rikard oxå och vi myste och kollade på film :)
jag och sara hade lovat våra mammisar att sova ordentligt, men så blev det icke, pojkarna gick hem vid 4 tiden tror jag, och då skulle vi sova, sara är stor som en elefant när hon sover och jag blev mos och kunde inte sova, suck .

söndagmorognen hurtade vi oss, vi gick en jäättelång prommis, sen har jag hunnit med att vara på ikea och klä julgranen oxå, är inte det hur mysigt som helst ? :D

imorrn är det julafton, wihuu ! GOD JUL ALLA SÖTA <3
(saknar dig nosen, god jul där borta i värmen)

Kommentarer
Postat av: Sara

"sara är stor som en elefant när hon sover och jag blev mos och kunde inte sova, suck ." HAHA, när din mamma kom och väckte oss sov du iaf väldigt djupt såg det ut som! x) men det var en mysig kväll/natt :) Pussiss

2007-12-23 @ 23:18:21
URL: http://www.soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0