denna lördag

Lördag
Imorse närjag vaknade kände jag verkligen att det var jul. Jag vet inte varför, men jag kände det bara. Det kanske beror på den snygga designen på bloggen, eller kanske på att jag druckit för mycket glögg?
Och nu är det 5 dagar kvar tills jag åker. Det känns helt sjukt.. Tiden har gått så himmla snabbt, det känns som att det nyligen var sommar. Men det här blir en lugn vecka, inga mera provn, en teaterredovisning i historia typ :s Sen är det massor av lektioner som blir inställda så det blir chill!! Undra om det blir något julbord i skolan? Hoppas.

image228
Kambodja 20/12-5/1

Det värsta som skulle kunna hända är att jag kommer hem blek, om ännu blekare än alla här hemma för att de solat så mycket solarium. Vilken skräck..

Men saknaden av sverige och alla julmat kommer att vara stor<33 kanske fäller en tår när jag ligger där på stranden den 24 och tänker på er alla här hemma som får dansa runt en levande gran.

Nu ska jag på julmarknad (kanske kanske) för att iallfall känna lite julstämming. Och sen ska jag till mormor och morfar och fira minijul. Hoppppppass jag får julmat, annars dör jag. Och julklappar. Och julgodis. Men åhhh...

Sen kanske min lugg får bli klippt också. En av expertfrisörerna konstaterade häromdagen en anledning till att min lugg kan ha blitt så våfflig som den är - den är sliten. Något som är najs är att ha en egen privatfrisör, för då kanske man blir nöjd nån gång. För första gången på 19224 år kanske. Kanske..

Hejdå


Kommentarer
Postat av: banan mannen

kommer sakna dig så mycket :(

2007-12-15 @ 18:00:10
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se
Postat av: victoria

kommer att sakna dig så mycket älskade nosen, mer än möjligt

2007-12-15 @ 19:54:48
URL: http://victooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0