första advent !

idag är det första advent, myyys :)
i fredags var jag och snyggingen på bio, vi såg hairspray och erika sov hela filmen och filmen var ganska lång tråkig, lyckat liksom

lördagen var det dans uppvisning två gånger, (inte tävling som erika sa) och jag och sabina roade oss med att åka tunnelbana medans vi väntade på att nästa show skulle börja, och visst var det trevligt.. :)

lite senare blev det bio och middag med mamma och åsa, det var mys och vi såg solstorm, den va bra !
sen ringde mina söta vänner sebbis och rikard och frågade om jag ville kolla på film med dom, och det ville jag ju (: så promenrade iväg och mötte upp dom, så gick vi hem till sebbe och såg x-men 1 och 2, mysipys :)
sen blev det natt och då fick jag sällskap av rikard till runstensplan, sen gick jag hem och soov .

erika är just nu och snyggar sig på jobbet, det är sant, hon är jättesnygg när hon jobbar

nu måste jag pugga till hud och hår provet imorrn, ooooooooorkar inte

pussshejs gott folk <3
victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0