hej hallå :)

jag sitter just nu här och dricker te och myser (: för alla som inte smakat himla got, ni har missat nått !

idag hade vi miniavlsutning med handledaren therese för att hon ska resa iväg på torsdag, så hon hade bakat gott till oss, sen fick vi sluta två timmar tidigare än vanligt, liksom sköönt :)

då åkte jag raka vägen in till stan där jag mötte upp mor och syster för att köpa julklappar och fika, mys :)
sen träffade jag erika och sabina och jakten på julklappar fortsatte ! hittade faktiskt ganska mycket, men vi hade dock problem med valet av kalosnger till min far, jag menar.. hur ska man veta om dom vill ha lite pösiga eller inte lite pösiga ? kluigt var det, så fick tillslut ringa mamma och fråga . 
hittade oxå julkpapp till den hemliga julklappsvännen, wihuu . 

kom hem vid halv åtta och då var det middag som gällde, sen slå in julklappar, är inte det grymt mysigt ?

jag har oxå hunnit med en promenadis med den här sötnosen, jag kan meddela att jag bestämt tror att han är jordens sötaste hund, eller vad säger ni ? 
image241
 
det var väldans kallt ute, så när jag kom hem hade sötis syster gjort ordning te, men mys liksom :) 

och imorrn är det sista avsnittet av bonde söker fru ! japp, jag och erika kommer garanterat sitta bänkade framför tvn, weei .

nu ska jag läsa engelskabok och göra mig ordning att gå och lägga mig, pusss och kram, victoria

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0