hej söndag och tredje advent !

jag var tvungen att gå upp tidigt idag, inte uppskattat, fick ett sms av sara och då var jag bara tvungen att gå upp, usch.
igår kväll skulle jag leka med erika, men det blev lite senare än vad jag hade räknat med, kl typ 00.00 messade flickan och sa att hon var hemma, så då var det bara att pallra sig ut och gå en, som vi bestämde kort prommis, men den blev inte så kort ! men det var väldigt mysigt iallafall, vi möttes vid kramstället och sen bar det av ut i ängby. promenaden tog slut på samma ställe som den börjat och jag var väl hemma vid halv 2 igen, då var det sängen som gällde efter som att jag skulle upp typ halv 8 idag (!)
jag mötte sara vid kvart över nio och då promenerade vi iväg till ängbykyrkan för att träffa våran konfagrupp, vi är ju faktiskt konfaledare.. :)
det var mysigt med julpyssel och fika. och det är ju alltid kul med mina söta sara, nico alex och sebbis.. :)

idag har jag värsta mycket som jag måste hinna med :O jag ska sätta på nytt påslakan och sånt i min säng, sen ska jag städa, och läsa i min engelskabok som ska vara klar nästa vecka, och så ska jag faktiskt klippa min systeryster oxå :) tihi, det ska bli kuligt . och om vi hinner ska jag nog fråga sysern lilla om hon vill bakelibaka med mig :)

det är tur att vi har ett kramställe, så vi kan kramas hur mycket vi vill.. :)
image230


Det är ju faktiskt tredje advent idag, och det är värt en bild !




tihi pusss, victoria

Kommentarer
Postat av: millaa

jag älskar dig gullbulle!!

2007-12-16 @ 16:16:01
Postat av: victoria

men sötnos :$ älskar dig med vet du (:

2007-12-16 @ 17:24:35
URL: http://victooria.blogg.se
Postat av: Anonym

ja gud bevare vårt kramställe!

2007-12-17 @ 07:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0