idag eller imorgon

Nu är jag tillbaka!
jag har inte haft nån tid att skriva på hela veckan, ändå vet jag inte vad jag gjort riktigt. Men nu är det fredag i alla fall och det är skönt, fast ute är det regn och slask och blött.. Hellre snöö!
Men i måndags var en vanlig dag i skolan, minns inte vad som hände. Vi hade bild, det var kul. Sen på kvällen? Jag tror jag och victoria tog en vinterpromenad då? På tisdagen hade vi skolfest i skolan på club mango. Jag och tina åkte hem efter skolan och pluggade naturkunskap och lagade mat, sen kom mathilda&bella, sen gjorde vi iordning oss och åkte in till stan. Det var skit kul. Men dagen efter var det inte lika kul när vi var tvugna att gå upp tidigt för att åka till skolan och ha matte nationella, som förövrigt var skit svårt. Och sen gjorde jag någonting, jag minns inte vad. Och på torsdagen jobbade jag, och det var typ det onödigaste jag gjort i hela mitt liv för det fanns ingenting att göra. Jag drack läsk i tre timmar istället, sen åkte jag hem och sov hela natten. Och ikväll är det chill, för ikväll är jag död. Och imorgon ska jag träffa lovisa&några människor.. Och sen på kvällen har jag och mathilda fett med planer som vi ska utföra! Och om det inte går får vi göra nåt annat, då ska jag (JAG!!) färga hennes hår. Sen ska jag jobbaaa heella söndagen. Löön, kom till mig..
Hejdå

image217
superfin bild från supermysig vinterpromenad

 
bella och söta tjejer typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0