jag är en dålig bloggare

kan ju berätta lite om dagarna som varit eftersom att erika vill veta allt som händer här hemma :)

julafton var mysig som den alltid brukar vara och alla fick fina julklappar (: det var familjen och min mormor och gudfar som vanligt, och det är väldigt mysigt :)

på juldagen fyller ju min pappa år :) (grattis pappa ! :D) så då var släkt och vänner här och firade :) sen på kvällen hade vi lite minijul med bästis och henns familj .

annandagen, då va jag, jossa, mamma och sara inne i staden och kollade mellandagsrean, hittade typ ingenting, men dom andra fick en del köpt :) sen på kvällen blev det filmmys med sara, nico milla felix och stefan, mysipys..  väldans trevligt att träffa felix oxh stefan eftersom att det inte är så ofta längre.. vi såg 'the messengers' en rysare, vi blev ordentligt skrämda, den rekomenderas.. :) milla var mycket rädd och mitt huvud slogs i väggen av rädsla.. (;

och så idag, den 27 december, har jag sovit med bästis liggandes i sängen igen, men hon tog inte lika mycket plats dag, skönt liksom.. (: sen åkte jag och pappa ut och övningskörde, wiie va kul :) sen bar det av till solna centrum efter att ha hämtat upp mamma på jobbet, systeryster köpte en fin väska och mamma bytte sin klocka, jag hittade oxå väska, men är osäker på om jag vill ha den, så ska vänta lite..
har precis varit på vivo med jossa och köpt naturgodis, så så fort mamma kommer hem från sin prommis så ska hela familjen bänka sig framför soffan och kolla på pappas julklappsfilm, wallander- pyramiden tror jag det va :) nån mer än jag som älskar wallander och beck och sånna filmer ? :)
nu ska jag strax upp och göra te !

ha en mysig kväll :) pusss, victoria


Kommentarer
Postat av: millaa

hehe, det va faktiskt inte baaara jag som var rädd! (a) och ajg älskar också sånna filmer tihi^ sen älskar jag även DIG

2007-12-27 @ 21:11:16
URL: http://matsiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0