nu ska vi mysa och pussas och kramas och äta te

Now victoria gonna hämting te and ljuse.

Tja, nu sitter jag hemma hos victoria och myser, det är sådär lagom najs! Vi har tagit en liten promenix i bromma och nu vandrat hem hit. Som sagt så ska vi snart dricka lite te. Idag var en sådan där jobbig dag i skolan, med spanska&gympa&engelska och så. Men imorgon är veckans chilligaste dag! hallelulija.
Och imorgon ska vi ha skolpartaj sen ska sötnosarna isabella, mathilda och tinis sova hos mig<33

Igår jobbade jag, det var helt okej bara att sista timmen var såå jääävla seg. Kan bero på att jag fick jobba massor medan de andra satt ute och rökte och pratade med sina vänner. Men pengar säger jag bara. Fastän jag typ inte får min lön förän om en månad. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..

image216

och jag måste klippa mig snart för mitt hår är jätteslitet och nu kommer victoria med en bricka med snask på och sjunger en fin sång och sen ska jag hem och sova och plugga och vakna och vänta på bussen 22 minuter som jag fick göra imorse och sen är det typ helg. Då kan man sova. Sova är najs.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0