onsdag är det idag

hallå hallå nu börjar jag skolan om typ en timma så jag ska börja göra i ordning mig för att sedan börja vandra mot bussen. har bara två lektioner så slutar fyra sen och då ska jag hem och packa det sista i min väska. sen bliré bonde för hela slanten - FINAL! hur har de gått för de andra bönderna? jag har inte bestämt mig för om jag vill att flickan ska klippa mitt hår eller inte.. min lugg då alltså. annars kan hon göra det när jag kommer hem? då kommer det vara bra slitet och det kanske är lika bra då? igår när jag var i stan med victoria&sabina såg vi erik segerstedt nånting och han idol killen som var med i år, mattias typ. sen köpte jag ett par jeans, men jag kan inte bestämma mig för om jag ska behålla dom eller inte.. och en plånbok, en kjol/nånting och en showergel från the body shop köpte jag också!

och imorgon åker jag, en dag kvar. känns nästan lite sjukt faktiskt, men ska bli sååå jävla skönt.

jag och victoria ska nog hinna skrapa ihop till ett litet inlägg ikväll också, annars kanske det här blir det sista innan jag åker, vi får se gott folk. men nu ska jag gå, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0