Sara tittar förbi (a)

Hihi, jag busar lite så här på kvällskvisten, jag har ju fortfarande inte hunnit gör klar designen här, och jag hinner inte gör det nu heller, men som plåster på såren kommer lite snyggingbilder från när jag och vico hälsade på Erika på jobbet! :D
NJUUUUT!



Och från när jag, Vico, Erika och Sabina var på bio och såg På Smällen!



Hoppas ni förlåter mig för att designen inte är klar nu när jag har lagt upp så fina bilder! (a) Men nu har jag iaf fixat så att inte menyn till vänster är längst ner, utan där den ska vara.. Bra va? (;

Nu ska jag sooova. Kärlek.
/Sara (www.soerens.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN SARA!!!! snygga bilder lixom :p

2007-12-18 @ 12:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0