vi lever lyckliga i alla våra dagar

Hejhej. nu är det december, det borde vara massa snö ute nu men det är bara mörkt.. Men nu idag började julkalandern i alla fall, men jag har inte tittat på den, får göra det ikväll typ. Igår var jag på bio med victoria, vi åt massa godis, jag snodde en dricka från ica av misstag, vi såg mona lisa och tittade på hairspray. Fast jag sov hela filmen, hehe. Victoria satt och puttade på mig och drog i min näsa hela filmen, men nejdå, jag sov som en stock. Men det var skönt. Fast hon tyckte filmen var dålig, fast jag tyckte den var bra.. av det jag såg alltså.

image204

Ikväll ska jag träffa världens bästa människor minus bella för hon har nåt roligare på G.  Och jag vet att det kommer bli exakt lika bra som vanligt, för det går inte att ha tråkigt med dessa människor.
         

Aaaaa jag har ganska tråkigt, men nu ska jag göra nåt kul..ehh
Victoria är på danstävling nu och släpper loss, skulle vara kul att se.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0