30 mars 2007


Och nu har min nya blogg skapats efter lite tjatande av vissa personer.. :) vet inte om det kommer bli att jag skriver så mycket, men ska försöka iallafall x)

Idag hade vi oförbrett musikprov :O det gick sääämst, hata hata hata musikprov. det va typ hur svårt som helst :O 
Efter skolan blev det vällingby en snabbis med syster, det va mysigt :) 
jag har haft en jättetrevlig kväll med min bästis,  vi bakade en tårta typ som blev helt misslyckad ;/ men god va den ju iallafall :D den gick sönder i typ tusen delar efter att saras granne tappat den :O lite klantigt tycker jag nog, men det är sånt som händer (;
Imorgon blir det stan med mina underbara vänner Erika och Nicolina :) åh, ni är underbara. så det kommer nog bli myyys. Sen hörde jag att jag skulle få träffa min bästis igen imorrnkväll, awiie :) hoppas på en bra lördag, vilket det nog blir med er.. :)

sen ville jag bara säga att jag älskar min syster väldigt mycket, hon är faktiskt bäst trots allt :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, nee.. Det var ju papprets fel, (; dessutom! Min granne är fett söt!

Älskar dig bästis! <3

2007-03-31 @ 00:08:12
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: josefine

JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ JÄTTEMYCKET,

2007-03-31 @ 22:06:44
Postat av: nicolina

och det BLEV bäst idag :D
känn dig så massa älskad!

2007-03-31 @ 22:59:05
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0