31 maj 2007

okej, typ tuuusen år sen jag skrev, och nu är jag tvingad av en viss nicolina att skriva lite.. :)

haft en massa jobbig vecka med massa prov och jobbiga saker, men nu är det över, så det är skönt :)
gick upp halv 8 imorse och kom fram till att jag inte orkade gå på mentorn, så försökte plugga lite på franskan istället, men som ändå gick typ dåligt.

efter skolan kommer sara till mig och vi cyklar iväg till tunnelbanan. vingligt värre. för att hinna äta lite innan vi ska träffa milla.
när vi träffats åkte vi iväg till ekerö för att kolla på chrisses musikal, hon var neger och hur söt som helst :) mycket skratt ^^
sen kom vi tillbaka till brommaplan och satt på mc donalds ett tag, sen skildes vi åt, men som tur är ska vi träffas i helgen :)

hantverksdag imorrn, skönt! sen blir det först bio, och sen antagligen hem till alex, mys.
lördag ska jag sova lääänge, för det har jag lovat milla (a) sen bär det av hem till rikard med milla, nico, tobbe och alex (: blir nog oxå mys skulle jag tro (:

och sen skulle jag berätta hur mycket jag älskar nicolina också, väääldigt mycket. (: genom allt liksom .

pusss, victoria

Kommentarer
Postat av: nicolina

åååh, äntligen !
miiiih, va du är söt ! och jag skulle vilja berätta för dig hur mycket jag älskar dig, men det går inte att beskriva med ord <3

2007-06-01 @ 00:01:39
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se
Postat av: Pilla

Maha, Chrisse va ändå sötast ;))
Ja, se till o håll de du lovat, för sen ska vi leka massa ´hela natten (a)(a)
Älskar diiig mest.

2007-06-01 @ 19:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0