7 maj 2007

oj, huuur länge sen som helst jag skrev, men jaja.
har varit i dalarna hos kusinerna hela helgen, det var väl mysigt.. (:
var på vårmarknad och hade det trevligt.

Idag började med att jag och nico trodde att vi började halv 10, men det gjorde vi ju inte, började 9.
o det kom vi på klockan 9 när vi inte alls var klara. så det blev till att skynda till skolan och komma en halvtimme försent.
Hade NO fördjupning som inte var så överdrivet rolig, men det gick ändå.
den var det lunch, skinksås. usch usch usch. jag och nico bestämde oss för att gå hem och äta istället. så det fick bli köttbullar och snabbmakaroner (:
sen var det bara till att gå tillbaka till skolan och fortsätta med fördjupningen. seeegt.

Efter skolan skyndade jag hem för att sen träffa alex och åka in till stan. trevligt (:
han hittade present till nico och var nöjd :) men vad det var kan jag inte säga, för det kommer ju nico se då.. men fint va det iallefall :)

Sen blev det hem och umgås lite med mormor, och sen iväg till alvik för att äta middag med milla och christine, mys.
vi satt kvar där länge och bara hade det trevligt :) kääärlek.
efter en lång och mysig middag bar det av hem till nico som hade varit på träning. myste lite där och sen gick vi hem. lyckad kväll :)

pusss, victoria

Kommentarer
Postat av: cillaa

jag älskar dej vico <3

2007-05-07 @ 22:20:50
URL: http://cillaa.blogg.se
Postat av: nicolina

ooh, lycka är du.

2007-05-07 @ 22:30:09
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0