äntligen fredag

hallå där,
måste inleda detta inlägg med en liten trumvirvel för sara, för att hon har fixat våran otroligt snygga design. TACK!nu var det ett tag sedan jag skrev. så nu är det allt på tiden. och nu är det helg!!! just nu sitter jag och äter pepparkakor. och jag har kommit på en sak, att man kan äta hur många pepparkakor som helst utan att ens bli lite mätt.. jag har jättetråkigt. men snart ska jag in till stan och sen lite senare ska jag på bio med victoria<33 vi ska se typ hairspray nånting. Hoppas den är braigt iaf!
Det har vart en ganska stressig vecka för vi har haft typ sju provn, men det är chill. Jag har inte pluggat så mycket i alla fall, har mest gjort annat.
Åh vad ska jag skriva? jag tror våran skolkatalog har kommit, fast jag vet inte. den har kommit till skolan i alla fall men jag har inte fått den.. blö. Fast det är ganska bra för då slipper alla se hur ful jag blev. iofs ser det ändå inte ut som jag så det spelar ingen roll. På den tiden var jag ful, de skyller jag på i alla fall.

nu skulle jag kunna lägga ut massa snygga bilder om de inte vore så att alla mina vänner har bilddagboken och de går inte att kopiera bilder där ifrån. Eller går det förresten? det finns iaf inte print screen på den här datorn.
skit samma.

nu orkar jag inte skriva något smart
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0