.

hejsan!
nu var det ett tag sedan vi skrev, superduper lessen. Men vi har helt enkelt inte haft tid. Fullt upp med plugg och kvällspromenader om man säger så. Och sen har faktiskt inte bloggen fungerat, eller själva kanten som brukar vara där uppe där man kan välja typ fet stil, kursiv stil osv. den finns inte. den är heeelt borta, veck. Skuuuuuumt.

Idag är det ialla fall fredag och idag hade vi fyra håltimmar i skolan. Det var sisådär lagom trevligt må jag säga. Det var pizza idag också. Juste sen jobbade jag, meral och isabella jour (hur stavas det?) i skolan, vi fick typ torka bord och så.. fast sen fick vi glass och bullar och saft och fikade med de deta mattanterna som gärna går runt i matsalen och kontrollerar så man inte har tagit för mycket mat, eller har mössa på sig typ.

Jag har tråkigt, nu måste jag gå och städa
pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0