erika=tjock

tjatja
idag ärr jag sjukling och det är inte speciellt kul ska ni veta. När man inte är sjuk tänker man alltid: gud vad skönt det skulle vara att vara sjuk idag och slippa gå upp ur sängen. Men sen när man än är sjuk, då längtar man tills man blir frisk igen. för det är inte såå mysigt som man kan tro att ligga helt död i sängen hemma och dräggla och ha typ väärldstråkigt för att man inte orkar röra sig ur fläcken.
och vet ni vad? jag tror faktiskt att jag har blivit en riktig nörd snart. Jag läääängtar nämligen till skolan, jag vet, jag är helt sjuk. Men det är så roligt att komma till skolan och mötas av alla glada&trevliga människor. fastän vi ibland har lunch som smakar bajs och skit mycket plugg så är det i alla fall underbart trevligt! skooollaan är naiiijjjjzzz
Och just därför ska jag vila upp mig så jag kan ta mig till skolan imorrn och ha mitt underbara utvecklingssamtal.

Igår jobbade jag för första gången och det var också mycket kul! verkligen kul på riiktigt, fastän jag har as fula kläder och massa gammla pensionärer klagar och alla spiller ut massa skit så är det kul. Och inte nog med det, man får ppeengar. Och det ska man väl inte klaga för??
(Fast ni som inte gillar snygga människor med fula kläder bör ej komma. För så ser typ alla ut där).

image185


Inom en snar framtid kommer jag troligen se ut såhär. Men då får ni köra omkring mig i en skottkärra genom stadens gator.
(oj vad stort det blev)

Adios amigos


Kommentarer
Postat av: Sara

Bläää! :o x)

2007-11-23 @ 16:33:26
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0