halloj

hej kära bloggen
just nu är victoria i göteborg med sin familj och saras familj, eller deras mammor och victorias syster kanske det var. Hoppas de har de sjukt trevligt där nere!
vad har hänt sen sist då?
Igår så var vi hemma hos isabella och hade det trevligt. Jag kan ersänna att vi frossat en hel del undeer helgen..
Det började med att när vi kom till bella så åt vi godis, då blev jag mätt. Sen lagade isabellas mamma pizza till alla och jag åt sju bitar.. Efter det drog vi oss ner till ica för att köööpa saker. Sen när vi kom hem till isabella så började vi baka. Sen åt vi massor av pepparkaksdeg&winerbröd. Efter det hade isabellas mamma lagat mat igen, den här gången var det tacos och vi åt massor. Efter det så började vi äta äppelpaj med vaniljsås och winerbröd, det var gott. Sen såg vi en jätteläskig film där en mördare hade en potatissäck på huvudet... Sen åt vi vaniljbullar hela natten, tittade lite på film och sov. Nääästa dag åt vi frukost, då var alla hungriga igen.. Efter frukosten så körde vi singstar ett tag. Sen hade isabellas mamma lagat fruktsallad så då var vi tvugna att äta lite av den också.. Sen körde vi sing star igen.. sen kom vi på att vi inte ätit av kladdkakan så då gjorde vi det. Sen gick hanna, lovisa och tinis hem. Då skulle jag, mathilda och bella kolla på film, men det funkade inte så vi pratade en massor isället. Efter det så hade isabellas mamma lagat mat igen, så vi gick ut och grillade på deras trädgård. Typ falukorv och köttbullar, men alla köttbullar brann upp, hehe.. Sen gick vi in och gjorde lite semlor för att titta på filmen, men den funkade inte nu heller. Så jag och mathilda åkte hem. Sen blev vi hungriga och gick till ica och köpte lite mat. Sen när jag kom hem så åt jag bakpotatis till middag. Och nu äter jag chips..

jag kan lägga upp lite bilder lite senare för jag orkar inte hämta sladden nu. pööss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken svullbulle du är :O

2007-11-03 @ 11:57:00
URL: http://victooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0