hej där

hallå där borta !

erika vill att jag ska berätta lite om våran lilla resa till göteborg, men det orkar jag inte riktigt, så jag kan ju bara säga att det var mycket trevligt ! :)

vi har kollat på en läskig film i en iskall friggebod och ätit iskall glass och druckit kokvarmt te, det var mysigt .
sen kollade vi på massa gamla foton och herregud var ful jag var, erika fick sig ett gott skratt, så jag förlängde ju iallafall hennes liv lite, alltid nått .

nu ska vi snart sova, eftersom att båda två är lite förkylda och ihjälfrusna och så, så bli inte allt förvånade om vi har avlidit av frostskador .

puss och kram, ihjälfrusen banan

image119 tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0