helge nr 3

tjenis,..!!
jag älskar lördagar, det är superbra dagar. För det första kan man sooova ut länge och det är underbart och lägga sig och tänka: nu kan jag sova precis hur länge jag vill.
OCh sen för att man är ledig och kan göra exakt typ vad man vill. OCh sedan slipper man plugga, för de kan man ägna söndagskvällarna åt. Tjingeling säger jag bara.

Igggååår mös jag med mathilda, vi mös massor. Och sen tittade vi på film och mös lite till. Sen sov vi länge. Och vi har bestämt att när vi blir gammla ska vi bo grannar (mitt i mot varandra) och sen ska vi fika tillsammans och äta sjuk sorters kakor. Och sen kanskekanskekanske yen/gen/jemen får vara med, för att vi tror att han kommer bli gullig när han är gammal., hehe.

Sen imorse så käkade vi frulle sen följde jag henne till busshållplatsen för hon skulle åka skridskor. Påvägen dit mötte vi alex&nicolina. OCh sen när jag gick tillbaka hela vägen och sedan till ängbyplan för att möta nicolina så hade jag typ gått dubbelt så snabbt som dom för dom hade typ kommit 7,3 meter. För de hade istället rullepluttat runt i snön och hållt på. Herregud, vart är världen påväg?

Sen i alla fall så åkte vi tuuuuunnelbana till vällingby och pratade massa. Sen gick vi runt lite och slöade oss och gullepluttade oss. Sen gick vi till Mc Donalds och åt, det var gott. Sen pratade vi mera&mera och mera!! Sen åkte vi hem för nicolina skulle jobba på ett parrrtaaayyjj och jag skulle hem och duscha eller nåt, dammsuga....
Och vi hade sjuktligt mysigt, så ni har faktiskt all anledning att vara avundsjuka nu gott folk.

Nu ska jag bara chillipilla ett tag, sen ska jag äta middag sen ska jag träffa victoria och sara och sabina och sen ska vi på bio. På smällen. Hoppas den är dålig. Sen ska vi typ sova. Snarrrrrrrrrck med c.

 ända bilden jag har på gris-gullet.

 victoria&sabina har kul

image175
Victoria övar inför skolfotot.

pöösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0