idag är det måndag :)

idag är det måndag gott folk, idag har jag lärt mig att klippa page i skolan, och det va ganska svårt ska ni veta . o sen fick vi lära oss 'sax över kam' eller 'kam över sax' ? kommer inte ihåg, men tror det var det första :O

denna vecka har jag fått ett väldigt stort ansvar, nämligen att vara ansvarig för denna otroligt underhållande blogg, jag menar.. hur kan hon ge ett sååååååå stort ansvar till mig ? hallå ? :S
jaja.. jag ska försöka, jag lovar

snart ska jag och erika ut på en såndär mysig promenad . jag ska ta med mig varm choklad och hon pepparkakor, låter inte det mysigt så säg ?

och sara, skyynda dig med designen så är du snäll :)

pusss, victoria

Kommentarer
Postat av: Sara

yess yess yess, (; funtar på att börja ikväll om jag blir klar med samhällskunskapen.. ^^

2007-11-27 @ 17:02:56
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0