kärlek i svart-vitt

jag tror bestämt att det är vinter !
kallt och snö var det iallafall ute, väldans mysigt tycker jag, speciellt när man får gå en promenad med sin söta bästis i det kalla vintervädret .
här är däremot en bild på mig och bästis sarisen från i somras på hennes älskade land (:

image172


jag skulle vilja berätta om denna underbara person kallad erika . jag kan inte annat än älska henne, för precis den fantastiska person som hon är . och vi har kommit varandra så väldigt nära, och just därför vet jag nu att jag aldrig tänker släppa henne, för personer som erika finns det få av, och erika tinors finns det bara ett enda exemplar av, och det har jag paxat för all framtid . HON ÄR MIN

image171 


Kommentarer
Postat av: Kristine

Hoppas du får en fin dag! Kramar Kristine!

2007-11-10 @ 13:53:43
URL: http://Kristines.blogg.se
Postat av: Anonym

sötpöti lutt, ääääälskar dig också. Och du är min, men det vet väl alla redan?

2007-11-10 @ 14:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0