livet som snygg rullar på riktigt bra må jag säga, eller vad säger du victoria?

Ni får då allt ta och vänja er vid en vit bakgrund istället.
Vi har kommit fram till att vitt är den bästa tillfredsställande färgen för ögat, eller hur victoria?
För vitt det smälter typ in bättre till resten av alla dessa färger och snygga bilder på snygga människor.
Hoppas ingen klagar på att allt är vitt nu. För det kan kanske bli lite för vitt, vem vet.

image164




Shit vad livet som snygg leker just nu. Allt har flytit på som en jävla ström idag, fastän vi hade sjutti elva lektioner innan lunch så överlevde jag, bussen kom exakt när jag kom till buss-stationen och jag kan alla glosor tills imorrn.
Possilipossen

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj !

2007-11-08 @ 21:44:05
Postat av: Anonym

oj oj oj !

2007-11-08 @ 22:28:58
Postat av: Sara

Haha, ja, men vicopico är ju alltid så snygg!
(Och erika, om du vill kan jag skicka lite extra snygga bilder på vico till dej? Moahaha ^^)

2007-11-09 @ 09:59:35
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: Anonym

haha ja det kan du gärna få göra ;) hehe
eller vad säger du victoria?

2007-11-09 @ 15:18:08
Postat av: victoria

jag säger neej ! (;

2007-11-09 @ 17:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0