LIVET SOM SNYGG

tjingeling
idag är det lördag, närmare bestämt alla helgons dag. Det är idag man ska gå till gravarna och tända ljus om man vill det.
Jag är fortfarande sjuk, men bara typ sådär lite sjuk. Eller som jag har varit hela veckan typ.. Fast det kommer inte bli så trevligt på måndag när jag ska ha engelskaredovisning, vi ska välkommna ivan och jag och mathilda ska vara utklädda (!) Okej, jag längtar nästan till lovet är slut.

Igår hade vi minihaloween middag hemma hos tina, hon hade gjort jättegod pizza och vi frossade massor som vanligt. Vi hade klätt ut oss och alla var supersöta. Jag och mathilda gick bus eller godis och tjänade ihop riktigt mycket med pengar, men sen blev mathilda bajsnödig så vi gick hem och tävlade om vem som kunde bajsa snabbast istället. Sen käkade vi ben och jerrys och kollade på några filmer, bland annat 1408, den var bra men läskig!

image115

nu ska jag städa lite på mitt rum, ladda hem lite musik, sova lite, plugga lite, sen ska vi ha gäster och då ska vi äta middag och sen ska jag träffa victoria.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0