min kroatiska näsa

Goddagens. Vi har faktiskt tänkt att vi ska börja på en liten ny grej här på bloggen, nämligen *trumvirvlar* filmreccensioner.. eller nåt sånt. Det var victorias förslag, jag lovar. Och jag blev också tvungen att skriva den första reccensionen. Ja, varsigoda då gott folk.


Titel: Min kroatiska näsa
Alt. Titel: My Croatian Nose
Åldersgräns: från 7 år
Inspelningsort: Sverige
Manus: Richard Dinter
Skådespelare: Richard Dinter
Filmnummer: 50745
Längd: 13 minuter
Filminfo: Om Richards näsa och den fader den härstamma från.

En melankolisk och personlig betraktelse över en vetenskapligt sinnad pappa och de spår han lämnat hos sin son, regissören. Den kroatiska näsan är faderns - men de djupaste spåren märks inte på utsidan. En film av Richard Dinter.

Min egna kommentar: Jag såg lixom bara halva filmen, alltså cirka sex minuter, men den ägde. Se den själv!

image197



Kommentarer
Postat av: victoria

låter som en mycket intressant film.. (;

2007-11-24 @ 23:20:25
URL: http://victooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0