onsdag

tjaba tjena hallå!
idag är det tisdag, vi hade bara en lektion idag, sen hade vi håltimme och sedan åkte vi till naturhistoriskariksmuseet för att gå nån tipspromenad och sen titta på cosmonova! och det var skit kul och skit coolt, för det var första gången jag såg det så jag var typ helt facinerad (hur stavas det nu då?) men i alla fall, det var riktigt najs. Sen slutade vi. Och då var det stan som gällde, jag köpte en klänning&ett par vinterskor. Imorgon har vi matteprov typ. och idag i staden så ba *plingtjing* så var mitt ena örhänge borta. man ba kul, jätte kul typ. så nu är jag enörhängad också. hur ska detta gå?

image200
typ världens coolaste bild från igår. hjärta<33
puss på dig om du vill

Kommentarer
Postat av: Sofia

coool bild

2007-11-28 @ 23:10:54
URL: http://soffliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0