söndag är vad det är idag

Aaa nu sitter man här igen då. Helgen har varit ganska helgig, fastän jag har varit sjuk och legat hemma och ätit sandwich och tittat på TV och sovit dagarna igenom.
Fast idag var jag frisk och idag jobbade jag då, det var som vanligt sjukt kul! och sen fick jag sött besök också, vilket också var mysigt.
Den här veckan har vi typ 4 provn i skolan, varav ett är imorgon och jag har inte pluggat ett skit. Sen har vi två redovisningar, men de löööser sig, de fixxar siiigg till sluuutt det finns deeee ingeeeen tviivel omm, lalalalaa. Idag fick jag spränga typ 100 ballonger ute på gatan och de lixom small så de ekade mellan väggarna på husen. Och så lät det 10 minuter, och de lät precis som nyår med alla raketer typ. aja, de var iaf skitcoolt xD
Som sagt eftersom att jag har bajs mycket i skolan den här veckan så överger jag ansvaret till victoria över bloggen den här veckan. ehh hur ska det här gå? Victoria, du måste blogga varenda dag. Lova mig det baby

Och sara, snälla fixa våran blogg snart, den är ful som om de redan vore jul. eller nåt. PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja men de e klart jag ska fixa den! ;) Om jag bara får ett lösenord skickat till mig (typ på sms eller så..)
Jag och Vico tycker iaf att du var väldigt söt på ditt jobb hörrudu Erika!

Pussinuss.

2007-11-26 @ 12:14:39
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0