sötsabinas dag

idag är det den 8:e november och det betyder sabinas fööödelsedag :)

hade 'frisörprojekt' hela dagen idag och jag kan väl säga att det inte var så där överdrivet kul, men men, fick sluta tidigt så det var bra !

efter skolan var det direkt till stan som gällde, lämnade mina söta vänner vid hötorget och sprang iväg för att träffa dom andra sötisarna vid t-centralen . Dag i staden med sara och sabina är mys.. :) vi gick på souk och kollade lite och dom två gulliga köpte fina linnen (:
sen, eftersom att sabina faktiskt fyller år idag (GRATTTIS) så bestämde jag pch sara att vi skulle bjuda henne på fika, och det var myspys .
efter den trevlig fika åkte vi iväg till rådmansgatan och rufs och kalufs för att sola litegrann . Ibland blir det nästan jobbigt varmt i solariumen, pff..

imorrn blir det först middag med familj plus nordlund och sen myspys med dom där söta sakerna .

och sen så hoppas jag på att kunna sno erika nånting i helgen oxå, för det var faktiskt lite länge sen nu ;o sådeså..


image161 hej söta .

image162
fräääching

(föresten så tycker jag att erikas val av design var dåligt)

pusss, victoria

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken pudding där på slutet, hon både rör sig, klär sig och ser ut som en pudding. NAJS!

2007-11-08 @ 21:28:58
Postat av: SaraRaraUnderbara

Haha, måste hålla med den som skrev innan mig, Erika är ju riktigt snygg där alltså! xD

2007-11-09 @ 09:57:49
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0