vad ska man säga?

idag är jag ledig från skolan, eller egentligen inte ledig, men det är studiedag för att lärarna ska kunna ha utvecklingssamtal. Fast alla har typ haft det redan.....
Men idag ska man sitta hemma och studera massor, men jag är fortfarande lite sjuk så jag ägnar dagen åt söm. lite skönhetssömn kanske jag kan komma vackrare till skolan imorrn än någon dag innan. det vaore trevligt.

inatt drömmde jag att det var 2o grader ute och det var sådär lagoom skönt!!! sen drömde jag, lovisa och en annan tjej var på bio och och det var några som snodde mina miss sixty jeans, fast lovisa fick kuta efter dem och sno tillbaka jeansen. bra kkkämpat lollllis!!

jo som sagt har jag inte ägnat någon tid till att plugga fast det ska jag göra nu. och sen ska jag åka ända till enskedegårds gymnasiun för att hämta flickan lilla (kvinnan victoria menar jag) för hon får inte åka hem ensam för sin mammma. stackars tös asså. Hoppas hon är glad idag då för hon har vart rejält surig den senaste tiden. suck.

men iaaaaf nu ska jag dra mig för att äta lite typ, har inget mer att skriva nu.
men kan bjuda på några ruggigt gammla bilder och ni ser ju själv hur mycket vi växt till oss.


image191
jag och nicolina (den fina) sötar oss innan balen ute på en rutten bänk

 image190
ronja och victoria försöker vara sötare än oss.

image192
nicolina gör ett försök igen och är med på en till bild. Och där satt den. Sötaste sabina&nicolina.

 

Kommentarer
Postat av: elvis

men åååh :P
föresten så är ju inte vicopico ensam när hon åker hem, hon har ju 3 små söta vänner ;)
älskade erika

2007-11-22 @ 15:54:46
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se
Postat av: Anonym

åhh jo det har du faktiskt rätt i. Och de där tre vännerna råkar ju vara väldigt söta också :)

2007-11-23 @ 10:44:04
Postat av: Sara

"my first love in the peacock fields
(det är bara erika, victoria och en sur tant på monki som fattar)"

och Sara, för hon har hört hela berättelsen av Vico! x)

2007-11-23 @ 16:32:09
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0