8 oktober

nu ska jag blogga för första gången på hur länge som helst :)

i söndags hade jag och erika en heldag i stan, det var massa mys, och hon köpte ett par fina skor (:
på kvällen ville vi vara duktiga och gick en jäättelång promenad, och det var oxå väldigt mysigt, men kallt. och mörkt :o

idag hade vi typ den skönaste dagen i skolan, hade typ bara klassråd och engelska, skönt !
kom hem och åt middag med mamma, pappa och mormor, mys.

sen promenerade jag iväg för att möta sara som hade snott min cykel :o vi gick till ica för att vara onyttiga och köpa godis (a) där träffade vi även rikard som köpte mat :) hade sällskap med honom nästan hela vägen hem till sara, sen blev det till att förhöra sara på engelska glosor och historia frågor .

mah, en sjukt gammal bild på mig och erika, nu blir hon inte glad på mig som lägger in den (a) mohaha..

image67

pusssis, victoria

Kommentarer
Postat av: Anonym

livet som snygg säger jag bara.. :))

2007-10-09 @ 18:27:14
Postat av: Anonym

livet som snygg säger jag bara.. :))

2007-10-09 @ 18:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0