denna underbara måndag kunde inte börjat bääätttre

hej kära bloggen
idag är det måndag, vilket betyder att det är exakt en vecka kvar till skolan börjar. Vi längtar något enormt.

Iaf, dagen startade med att jag gick upp vid klockan 9 typ, då åt jag frukost och fixade lite saker. Sen åkte jag in till stan och väntade på sabina och victoria. Och i sista stund innan jag blev alltför uttråkad att jag fick ett aggresivt utbrott kom de springades med kappan i vinden, helt nysolade och fräsha. Vi shoppade lite hårfärg och sen vandrade vi till mc dondalds för att frossa lite. Efteråt så kände vi oss enormt feta! Men vem gör inte det?

Sen åkte vi hem och när vi kom hem så skulle vi börja färga sabinas hååår!! Sabina sköljde håret medan vi blandade färgblandingen. Men OJ! Precis när vi satt oss ner för att börja färga håret så inser vi att vi råkat färga mitt hår istället :O så vi får typ skölja ur all färg och sen färga de på sabina. Lite krångligt vart det, men vad gör det när resultatet blev helt perfekt?

Och jag måsta erkänna att jag faktiskt äääger på att färga hår. Man kan ju undra vem av oss som faktiskt går frisör? Jag menar, jag känner mig redan som en färdig utbildad frissa. Kanske ska byta linje och gå frisör istället? Fast egentligen har jag redan de kunskaperna som krävs för att bli frisör.

Hm vad har hänt mer idag? Jo, det har regnat.. Jag hade bara ett gammalt paraply hemma, typ rooosa och sååå, det använde jag, hehe.

Nu börjar de bli mörkt ute och vi ska äta hönkakor med smör eller hörnkakor (jag fattade aldrig vad det hette men jag vågade inte fråga igen för då skulle de tycka att jag var dum) och sen ska sabina bowla med sina vänninor och vi har kollat upp vilken buss hon ska ta och sen ringde victorias mamma och sen, vad händer då?

Sen ska iaf jag åka in till stan och käka på restaurang med familjen och några som bor hemma hos oss. Och juste jag och V ska åka till brommaplan och lämna tillbaka en film, och sen ska vi hyra de andra två filmerna i serien efter den. Och sen ska vi hem och myyyyyysssaaa i masssss som vanligt <33 Det börjar bli vardagsmat för mig nu, alltså att ha det trevligt med victoria. Man känner sig ganska bortkämd ibland alltså som verkligen har det så bra. Men men, jag orkar inte tänka på det nu.

Nu ska vi som sagt äta mellis och sen ska vi hoppa omrking lite tror jag....
PUSS<333

Kommentarer
Postat av: v

mysmåndag !

2007-10-29 @ 18:37:56
Postat av: Sara

Haha, heter det inte Hönökaka? xD

2007-10-31 @ 10:04:31
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: Anonym

haha jo, så kanske det var :))

2007-11-06 @ 20:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0