hej

nu var det ett tag sedan som någon av oss skrev.. det är lite svårt att hinna med ibland.
iaf så är det lördag idag, är lite halvsjuk så idag tar jag det bara lungt, tittar på film och äter godis. ikväll ska jag till några släktingar på kräftskiva!
veckan har varit mycket trevlig och händelserik som vanligt i skolan. igår träffade jag cornelia och vi var på bio och såg: livet är underbart och på jobbet går det också bra eller nåt sånt^^ haha den var jättebra och massor med skratt.
   imorrn får jag träffa victoria!!

hellu
sabiina
söta flickor
NÄSOR

här kommer lite bilder från skolan och på världens bästa tjejer och på söta sabina och på våra söta näsor.. typ

Kommentarer
Postat av: vicotoria

mahaa, älskar dig erika pika

2007-10-08 @ 19:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0