hejhopp

Då kanske man ska ta och blogga lite i den här bloggen då, det kanske är på tiden nu så att den inte kommer till historia eller något liknande. För jag har ju trots allt lovat att ta över bloggen just för att victoria inte bloggar. Och jag är ju ingen specielt bra förebild för victoria om jag inte bloggar. Ehh Iaf....

Dagen idag är onsdag och snart är det torsdag. Och sen är det fredag och lördag och helg och så vidare.
idag var en ganska lugn dag i skolan, vi hade spinning på gympan vilket var aaaaas jobbigt tyckte jag, men jag var dock den ända som tyckte det. sen var det håltimme och nån film på naturkunskapen. Och ja.. idag var det äcklig lunch tycker jag. Intressant va?

och vi har skit mycket i skolan de här dagarna.. massor menar jag då. typ matte (som vanligt) historiaprov, biologilabbrapport, engelska läxa, naturkunskapsläxa osv osv.
jag vet att ni är avundsjuka.

men nu ska jag mejla iväg min biologilabb och sen ska jag göra iordning mig för att sova!
ha det bra käre läsare. PUSS&GULL PÅ ERRR ALLA, fFRÅN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0