höstlovs onsdag

hallå,
i måndags färgade jag och erika sabinas fina hår, och det blev massa fint.. :)
sen sov erika pika hos mig och vi tittade på saw 2 och 3, sjukt äckliga . sen när vi vaknade på tisdagen var det ju erikas namnsdag, vilket jag såklart glömde, hade lovat att sjunga för henne på morgonen, men det slutade med att hon fick påminna mig att säga grattis, uups..

tisdagen spenderades typ med sara, nico, milla och chrisse hemma hos chrisse långt ute på ekerö . vi hade det mysigt och så,
fick skjuts av chrisses mamma till brommaplan imorse, och då var det raka vägen till alvik för att möta upp sabina och åka vidare till rådmansgatan och soola, jag brände mig lite tror jag .

sen åkte vi och emma the one and only till solna centrum och åt onyttig lunch . pizza och kebab .. :)


jag och erika blir alltid lika snygga på bild, så jag tänkte att jag kan ju visa några exempel,

image111 image113 image114

naajs.. puss och kram, victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0