ledig torsdag

jaha, då var det bara en dag kvar till höstlovet då :D
har varit ledig hela daagen, och soovit länge, sprungit runt kyrksjön, lekt med sabina och dansat.
jag har kommit fram till att hur mycket tid man än har så blir det alltid stressigt i slutet ändå, hur kan det vara så ? jobbigt.

jag fick en cd med massa bilder av min bästis för ett tag sen, och igår kväll satt jag och kollade på alla 100 (!) bilder, och guuud vad mycket minnen ! stunder som jag inte hade tänkt på alls kom jag då ihåg hur tydligt som helst . jag är lycklig som får dela så mycket med dig, sara :)

imorrn åker alla frisör ettor iväg till norrköping för att gå på museum. måste vara i skolan sjukligt tifigt, klockan åtta !
så måste typ gå hemifrån klockan sju :O herregud..

och på lördag ska jag mysa med erika, sådeså :)
pusss, victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0