LIVET SOM SNYGG

ooonsdag idag?
vilket betyder att det är två dagar till lovet. åhhh vad skönt....
idag är typ den jobbigaste dagen i skolan för idag har vi massor med tråkiga lektioner efter varandra och man sover sig igenom hela dagen.
nu kommer alla tycka att jag är dum i huvudet, men idag började vi halv tio och jag är i skolan typ åtta. haha.. men det beror på att jag hade lovat lovisa att jag skulle komma tidigt. För lovisa är nämligen en sådan människa som alltid kommer tidigt till skolan, hon kan komma typ två timmar innan vi börjar och ibland kommer hon så tidigt att de inte ens öppnat skolan och därav larmet går. jag vet hon är normal. vi skulle iaf uträtta några viktiga ärenden. men det slutade med att vi åt mackor iställlet. muuums
occh sen? då dansade vi lite jenka m.m.
varje onsdag kommer man hem klockan halv fem på kvällen även idag. jag borde egentligen plugga nu... nääämen inte konstigt att det inte går bra då på provennnnn då va?

ikväll hoppas jag att alla andra också ska titta på tv för det ska jag göra.

image86


ps. jag saknar min luggg!! eller jag saknar mitt hår när det inte var lugg typ.. för nu är det lugg. jag saknar min gamla lugg alltså. RIP.

 
typ sådär kort är min lugg för den som bryr sig... men jag är typ den ända som bryr sig om min lugg. Tyvär!!


image85
här är victoria för er som inte visste de och hon försöker förklara någonting. hmm...?


iiiidag bytte jag skåp det var kul
/hejdå

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilka Jimmy Shoo boots är snyggast? 1 eller 2?
Rösta på min blogg! ;)

2007-10-24 @ 17:43:30
URL: http://Watch.blogg.se
Postat av: vicotoria

haha, gull !
för det första så är din lugg skitsnygg xD och för det andra så är jag ju skitful när jag försöker förklara nått (;

2007-10-24 @ 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0