LIVET SOM SNYGG

nu sitter jag här och myyser med mathildas vår ruset tröja på mig, den är rosa och typ jättesöt. Du ska få tillbaka den snart, ska bara låna den liiiite till... Egentligen borde jag sitta och råplugga matte nu, men ärligt talat, jag orkar inte. jag borde orka, eller jag vill orka. men jag vet ärligt talat inte vad jag ska plugga på. absolut inte för att jag kan allt, för jag kan nämligen ingenting.. men mer för att jag borde plugga. jag borde plugga nu. Jag ska plugga sen.


image90
åhh jag orkar verkligen inte.



Och jag har kommit på ännu en smart sak, det är jul snart.
Idag är det den 25/10 och om två månader är det en dag efter julafton. Och om två månader minus en dag är det julafton. Jösses Birgitta vad tiden går snabbt när man har roligt alltså..
Det betyder att man typ nu måste ut och shoppa julklappar för att man ska hinna vara färdig till jul...Julstress. Och imorse var det frost. Fy fan säger jag bara.
fast iofs ska jag inte vara hemma i jul utan resa booooooooooort! Åh nu börjar jag längta..

image92  image93

//erika som ska fika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0