LIVET SOM SNYGG

nu sitter jag och tittar på idol och äter ostbågar, tihi..
och vet ni en annan sak som är för jävligt skön?! joo att det är

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTLOOOV

nu.

Åh det här har man längtat efter ända sedan ett år tillbaka, alltså förra höstlovet. Eller novemberlovet om man föredrar att säga det, fast det är fel, för det är inte november än!

idag var lovisa söt i skolan och bjussade på rulltårta.. hon stod i klassrummet och kastade ut rulltårta och sedan fick alla kuta runt med öppna munnar och försöka fånga så mycket rulltårta som möjligt. Jag vann såklart...

Men som sagt, det är hööstlov nu, vilket ska bli sjukt skönt. Imorrn ska jag verkligen sova ut, sjukt skönt. Är så jävla jobbigt att gå upp typ sex varje morgon.

nu ska jag äta efterätt och såååååååååå, vi höres!!

image95

en bild från i sommras eller nåt. Ha ett bra höstlov!




Kommentarer
Postat av: v

awiiie, höstlov !

2007-10-27 @ 11:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0