lööördag

äntligen helg säger jag bara! så sjukkt skönt att kunna sova ut på morgonen.
Idag fyller lovisa år, GRATTIS GUMMAN PÅ 16-års dagen. Igår firade vi henne och det var mycket trevligt. Hon fick en lapp med massa grejer som hon skulle göra innan middagen.. typ sprinka runt i stan i bh, rulla runt på marken och skrika massa grejer. haha det var kul.
sen åkte jag hem och påvägen hem så träffade jag victoria och vi tog en kvällspromenad i ängby, det var också mycket trevligt. sen gick vi hem och drack te.
Idag har jag vart på ikea med familjen och shoppat massor av saker. Sen åkte jag hem och packade upp allting. Snart ska jag möta victoria och vi ska åka till vällingby och sen ska sabina komma och vi ska köpa lite grejer och sen ska vi åka hem till sabina. Och de ska typ färga mitt hår, kanske...... aja vi får se. På söndag måste jag ägna typ hela dagen till att plugga och kanske gå på bio!

image78

theeeresse och födelsedagsbarnet loviiiisa. grattis ännu en gång <3333333

//erika som ska fika nu

Kommentarer
Postat av: upprörd bloggläsare

varför bloggar aldrig victoria längre om man får fråga?

2007-10-20 @ 14:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0