min underbara helg med mina underbara människor

wiiie, mysig helg.

fredagen spenderades hemma hos mills, med milla, chrisse, sara, nico, alex, rikard, sebbe, mille (som fyllde år :) ) och senare kom oxå tobbe och hans två väänner .

kvällen började med kaos då millas pappas vattensäng gick sönder :O hjälp !

vi ägnade större delen av kvällen till att moppa, torka golv, rädda källaren från fuktskador, och tömma sängen på allt vatten, men det var kul det med ! :)

men kvällen slutade iallafall med att vi hann med att sitta ute och mysa lite oxå :)

hela lördagen vandrade jag, erika, sabina, nico och ronja runt i staden och hade trevligt. åt i kungshallarna och fikade på bellman. mys pys

sen åkte jag hem till mormor för att äta middag med henne och familjen, och det var oxå mysigt :) efter att ha varit där ett tag åkte jag hem till sabina och mös hela kvällen, sen på söndagen kom erika och lekte med oss oxå :)

och eftersom att erika aldrig skickar några bilder till mig så har jag inga att lägga ut på bloggen !

pusss, snyggvictoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0